Mak saya suka Ostematrix dan AJHT Shaklee

Assalamualaikum dan selamat petang semua   :)

Mak saya ni memang susah nak makan vitamin sebab sangat banyak produk dan ubat mak dah makan.Dia lebih rela beli kat farmasi dan ikut apa doktor kata.Tak kisahlah tu , bermula pada satu hari dia kehabisan ubatan dia , so, apa lagi laju2 lah saya suggest shaklee...hehehe....saja2 je sebab banyak produk lain dia dah cuba kan , mula2 start esp kemudian b.complex , vita c ,alfalfa,ajht, ostematrix...tapi yang paling mak suka dan selalu dia repeat ialah ostematrix , AJHT dan ESP.

Tak kenal maka tak cinta kan , haha...sekarang habis je ostematrix,ajht , esp dia akan terus kata   " ada lagi tak ubat , ubat mak tu dah habis ".....hehehe....biasalah semua mak panggil vitamin tu ubat...so , lepas2 tu memang dia tak miss dengan 3 produk kesayangan dia tu...sebab dia akan lena tidur malam dan cergas bertenaga di siang harinya....  ;) senyum sampai telinga.







10 rahsia Ajht shaklee
=====================

1.Menyokong keselesaan sendi

2. Membantu kekalkan tulang rawan

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat

4. Melancarkan pergerakan harian ((sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau) ))

5. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulalajj2ng rawan

6. Anti radang semulajadi dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi

7. Memberi kekuatan kepada struktur sendi

8. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen. Siapa yang perlukan #Ostematrix ?

Ostematrix shaklee untuk siapa ?
===============================

1. Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya.
2. Mereka yg allergy pengambilan bahan2 tenusu seperti susu.
3. Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.
4. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
5. Sakit kepala yang teruk dan berhari-hari.
6. Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
7. Mereka yang mempunyai masalah rekahan di tumit kaki.
8. Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.
9. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.

Anda memang perlukan OSTEMATRIX , AJHT ini.

Untuk order sms @+WhatsApp  017- 759 8446
Add fb - +zila yunus
Fb page - @rahsia ibu dan anak
COD - Segamat ,Gemas , Jementah , Labis




No comments:

Post a comment