Set Kecantikan Shaklee (Set D)

Set Kecantikan  Shaklee

Set kecantikan Shaklee, iaitu Set D terdiri daripada Vitamin C, B kompleks dan Vitamin E. Setiap satu supplement saling berfungsi dan membantu antara satu sama lain.
  • Vitamin C : penting untuk pengikatan kolagen,dan juga sebagai askar untuk melindungi sel sihat,menjaga keutuhan sel agar tidak rosak,sumber antioksidan,untuk mencantikkan kulit wajah dari dalam... 
  •  B Complex :  memberi tenaga kepada sel,mengurangkan tekanan dan mencantikkan kulit wajah dari dalam, B juga untuk "beauty", membantu menaikkan seri muka, membantu untuk saraf yang baik dan untuk mood yang ceria,
  • Vitamin E :  Sebagai antioksidan untuk mencantikkan kulit. Sememangnya sangat bagus untuk kulit yang cantik, mengurangkan inflamasi, mengurangkan bengkak, menyembuhkan luka dan juga baik untuk sistem saraf.

Testimoni Set Kecantikan Shaklee (SET D)


(1)


(2)

(3)

Adik ini baru berusia 21 tahun dan telah mencuba Set D - Skincare Set (Vitamin C, Vitamin E dan B- Complex) + Omega Guard selama hampir sebulan. Dan di bawah ini adalah testimoni yang dia kongsikan di atas kebaikan yang dia perolehi.

Salam semua :)
Saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)
Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.
Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)
gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)



Gabungan ketiga-tiga vitamin ini akan membantu membina kolagen dalam kulit ,menaikkan seri wajah,membantu menghilangkan jerawat,jeraga dan parut akibat keduanya serta menjadikan kulit licin ,mulus dan gebu sentiasa.

Jika anda makan secara konsisten dan mengamalkan minum air yang banyak yang setiap hari, insyaAllah usaha anda akan membuahkan hasil seperti kisah benar di atas. Air memang sangat perlu untuk penyerapan supplement, penyingkiran toksin, dan sangat penting untuk proses2 homeostasis di dalam badan.


Apakah kelebihan produk Shaklee berbanding produk-produk lain di pasaran :)

~ Produk Shaklee adalah 100% semulajadi dan mudah di serap oleh badan untuk yang cepat dan hebat.

~ Tidak menggunakan bahan kimia seperti yang terdapat dalam produk-produk kecantikkan (bahan kimia sendiri mempunyai radikal bebas yang boleh merosakkan sel)

~ Memulihkan kecantikkan dari dalam kerana kita adalah apa yang kita makan.




Perhatian :Jika anda mengalami masalah jerawat yang teruk,di sarankan untuk mengambil juga Alfalfa.Alfalfa berfungsi untuk membuang toksin-toksin yang banyak dalam badan yang menjadi punca jerawat.Dan jika anda mempunyai masalah parut dan mahukan hilangkan dengan lebih cepat di sarankan mengambil ESP.

Semoga ia dapat memberi manfaat kepada semua.InsyaAllah.Hubungi saya sms ke Tel : 012-7959064...atau add saya di facebook @zila Yunus.

No comments:

Post a Comment