Jana Pendapatan Lumayan Dari Rumah

Berminat nak jana pendapatan lumayan hanya dari rumah...


Dengan SHAKLEE, umpama anda membuka perniagaan anda sendiri kerana keupayaan menjana pendapatan adalah tanpa had.Saya sudah mengenali dan menggunakan produk SHAKLEE sejak tahun 2005 lagi.

Alhamdulillah memang hidup saya berubah setelah saya serius ber-shaklee.. 


Dan sememangnya ramai yang dah berjaya mendapat 4-5 angka sebulan, 

hanya dari rumah.. ANDA BILA LAGI?






Nak Join? Tapi tak tahu caranya?


Pertama sekali anda kena mendaftar sebagai ahli@pengedar Shaklee..


Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee.
Sekiranya Cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau Cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat pembelian.


Apa kelebihan menjadi ahli?


  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli(15-20% diakaun) dan mengumpul point anda sendiri.
  2. Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu mencari downline.
  3. Jika berminat untuk berbiz, ada kelas tertutup disediakan melalui blog tertutup khas untuk ini.
  4. Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).








Siapa kata duduk rumah tak boleh buat duit.

Anda berminat? Nak join tapi tak tahu cara nya?
Jangan bimbang, saya akan tunjukkan jalannya InsyaAllah.. Asalkan anda bersungguh untuk mengubah nasib diri dan keluarga.

Apa KELEBIHAN jika anda berdaftar dengan saya...
  • Modal serendah RM75
  • Anda akan dibekalkan biz tools untuk permulaan
  • Blog/kedai online akan diberikan percuma bagi mereka yang layak
  • Anda tak perlu simpan stok dirumah
  • Anda tak perlu susah payah untuk bungkus & poskan barang untuk customer
  • Anda akan diberikan tunjuk ajar & bimbingan secara percuma
  • Anda akan diberikan access ke dalam 3 group tertutup Shaklee yang membincangkan tentang product, customer, cara konsultasi dll secara percuma
  • Anda akan diberikan info tentang biz online, tips marketing, cara menarik customer, dll secara percuma

Ibu-ibu hebat yang sudah berjaya dengan SHAKLEE...walaupun hanya dari rumah...saya sangat teruja dan bersyukur dapat bertemu dan bershaklee dengan mereka...




Jika anda ada kemahuan, kami akan tunjukkan jalannya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara full time/part time. Yang penting anda perlu berusaha dan konsisten. Terus terang saya sangat bahagia dengan kehidupan sekarang. Alhamdulillah semoga Allah terus melimpahkan rezeki yang banyak buat saya,keluarga dan kawan-kawan saya.

No comments:

Post a Comment