SAYA ADALAH PENGEDAR BEBAS PRODUK SHAKLEE !!!

Assalamualaikum w.b.t  dan salam sejahtera

Saya adalah Pengedar Bebas Shaklee. ID Shaklee saya ialah 887980. Gunakan ID saya untuk menikmati diskaun sehingga 20% untuk pembelian mana-mana produk Shaklee di semua cawangan Shaklee. Pembelian yang dibuat menggunakan ID saya melayakkan anda kepada RUNDINGAN PERCUMA...

 

Sila hubungi saya utk mendptkan konsultasi tentang produk-produk yang besesuaian dengan anda semua.Set-set yang ditawarkan adalah seperti berikut :-

  set kehamilan

  set bersalin

   set penyusuan

    set kecantikan

     set slimming

 set kesuburan

   set penjagaan dalaman wanita 

    set suami isteri

  set pengidap alergi/resdung/asthma/eczema

  set kesihatan menyeluruh dan

       banyak lagi...  :))
 


Anda boleh add saya di facebook juga :))




Jika anda berminat nak mencari pendapatan sampingan, dan ingin menyertai kami sila call/ email saya! Kami akan cuba bantu untuk anda juga berjaya seperti mereka yang lain dengan izin Allah jua! InsyaALLAH jumpa dipuncak kejayaan!
ID Shaklee : 887980
Facebook : Zila Yunus
Tel : 012-7959064


No comments:

Post a Comment