Artis Mizz Nina dan Shaklee...

Artis Lincah, Jelita & Mempersona

 Saya terjumpa petikan kenyataan dari Mizz Nina seorang artis yang tak kurang cantiknya. Rupanya ada rahsia dia sentiasa lincah, dan tampil jelita dan mempersona. Nak tau apa rahsia dia? Jom saya kongsi gambar ni....
Rupanya Mizz Nina ni mengamalkan supplement dari Shaklee. Asasnya dia sebenarnya mengamalkan set Optimum Health ditambah dengan Zinc untuk kesihatan rambut. Patutlah Mizz Nina nampak cantik dan lincah je.


So pada sesiapa yang mementingkan kesihatan, anda boleh lah mengamalkan Set Optimum Health. Selain memberi kesihatan dalaman set ni jugak mampu memberi impak pada kesihatan luaran. Mengambil contoh Vitamin C semulajadi dari shaklee ni, ianya mampu memberikan impak pada kulit kita. Kulit akan jadi mulus cantik dan berseri je, tak payah nak sakit-sakitkan diri p cucuk vitamin C untuk kecantikan kulit. 

Multivitamin pulak ianya mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu. Malah multivitamin juga mengandungi Biotin dan asid pantotenik yang membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh. Patutlah badan Mizz Nina ni cantik solid je. 

Vitamin B complex pula banyak membantu untuk mereka yang kerjanya banyak memerlukan tenaga kerana B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik dalam vitamin B ni dapat membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. 



"Saya mengambil minuman kesihatan dalam bentuk susu. Ia membantu mencuci sistem dan pencernaan saya. Selain itu saya turut mengambil multivitamin, vitamin C dan zinc untk rambut. Kadang-kadang saya akan mengambil B Complex.. Saya adalah pengguna produk suplemen Shaklee. Akhir sekali yang ingin saya kongsikan, saya juga mengamalkan minuman dari ekstrak buah-buahan beri. Minuman ini melancarkan peredaran darah dan meningkatkan tenaga saya"


Hubungi  ZILA TEL : 012-7959064 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya (",) .Semoga ianya memberi manfaat kepada semua.InsyaAllah.


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. (I'm Shaklee Independent Distributor)

1 comment:

  1. Terbaikla Misz NinA! set asas Optimum Health memang lengkap & absolutely terbaik.

    ReplyDelete