Testimoni AJHT - terbukti berkesan hanya 10 hari saja.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua   :)

Petang2 ni nak perkenalkan AJHT kepada semua.Ada testimoni hebat nak di share kan.Biar lah testimoni berbicara....wahh giteww...ia terbukti berkesan hanya 10 hari saja ! Tak percaya ,tak mengapa   :)





AJHT Shaklee Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.

Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.
Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

 Ramai teruja , tak sabar2 nak baca testimoni  hebat ni kan....hehe...mari zoom ke bawah .


 (1)








 (2)



Dah baca , pasti teruja nak cuba...dengan izin Allah dalam masa 10 hari sakit2 badan , sendi , otot dan tulang belakang hilang....sekiranya anda rasa sihat tu mahal , pilihlah untuk sakit. Sesungguhnya nikmat yang tidak ternilai yg Allah beri ialah nikmat kesihatan.Alhamdulillah .


 Zila yunus | 017- 759 8446
 Fb /Twitter : Zila Yunus
 Fb page  : Rahsia Ibu dan Anak
 IG : cantiksihat_shaklee effect

















No comments:

Post a Comment