Set Kehamilan


Sesuai bagi ibu-ibu yang mengalami mengalami masalah hb rendah (low hb). Kombinasi beberapa vitamin untuk nutrisi ibu dan bayi dalam kandungan.
  •  B Complex
  •  Vitamin C
  •  VitaLea Iron Formula (Multivitamin)c
  •  Ostematrix






Vita-Lea Iron Formula.
lengkap dengan zat besi yang salah satu fungsi utamanya ialah mengangkut dan mendistribusikan oksigen di dalam darah ke seluruh tubuh badan. Maka, individu yang mengalami anemia, amat sesuai untuk mendapatkan Vita-Lea Iron Formula ini.

Vitamin B complex
Asid folik adalah salah satu vitamin kumpulan B. Asid folik menolong mencegah kecacatan tiub saraf seperti spina bifida. Spina bifida terjadi apabila pelindung yang menutupi korda spina bayi tidak menutup dengan sempurna. Ini boleh menyebabkan kerosakan saraf kekal.
Pada 12 minggu yang pertama dalam kehamilan anda, otak dan sistem saraf bayi anda sedang membentuk dan berkembang pesat. Oleh sebab itu, adalah sangat penting untuk mengambil folik asid setiap hari pada masa itu.
Dalam trimester kedua, iaitu dari minggu ke-13 kehamilan anda, anda boleh menghentikan asid folik. Namun begitu, jika anda mengambil asid folik sepanjang kehamilan anda, ia tidak akan menjejaskan kesihatan anda atau bayi anda.
Set ini adalah untuk wanita hamil pada trimester ke-2 dan ke-3. Ia merupakan set J1 ditambah dengan Omega Guard.

OmegaGuard
Ikan Terbaik Di Dunia

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak
Berminat untuk mengetahui info lebih lanjut ,dan ingin mendapatkan konsultasi percuma mengenai mana-mana produk shaklee...sila hubungi zila yunus (012-7959064)

No comments:

Post a Comment