Kisah Benar

You are what you eat...hehehe...cute






Pernahkah Kau Bermimpi Seketika

Berada Di Tempatku

Membayangkan Pahit Manis Berlalu
Entah Siapa Yang Tahu

Mungkin Nanti Kau Jua Merasakan
Berdepan Dengan Kata Menyesakkan
Takkan Tugumu Kebal
Tiada Pertimbangan

Chorus

Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

Bridge
Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya
Hentikan Kata Kata
Bertulangkan Dusta

Ulang chorus

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
Lirik Lagu Biarlah Rahsia - Siti Nurhaliza



saja-saja layan lagu Dato' Siti, xde kerja malam ni....teringat kisah lama ek...kisah benar aku dan shaklee...chewahh  !!!

tu dulu enam tujuh tahun lepas, seorang kawan memperkenalkan saya dengan shaklee, keadaan saya memang agak kritikal masa tu...hypertyroid...badan kurus, macam stress sangat,kerja mcm nak m*** hehehe....saya pun makanlah produk shaklee...makan punya makan, sampai dapat mengandung anak ke dua...dan dapat lagi ketiga...pelik jugak tau,org2 cakap kan biasa tyroid punya orang ni susah nak mengandung,tp saya ni asyik mengandung jek...rezeki Allah nak beri kan...abaikan ajelah cakap2 org tu kan...hehehe


Dah di kurniakan kesihatan yg baik...mudah lah lupa daratan..biarlah aku dah sihat, buat apa nak perabis duet beli segala bagai tu kan...lepas tu hypertyroid x normal balik,kurus balik,cengkung balik,stress balik, adoyai saya pun cari shaklee balik..hehehe...jadinya makan shaklee balik...sbb nak cun balik...hehehe



sebenarnya kan...makan vitamin ni bukan sekali je seumur hidup, kalaulah badan kita boleh serap makanan seperti yg terkandung dalam piramid makanan tu mmg tak kan ada masalah....tp badan kita tak mampu sebenarnya nak ikut 100% piramid makanan tu, lebih2 lagi dengan cara hidup kita sekarang ni kan, semua serba SEGERA...haha



So, kita amek vitamin je senang, kita kurang apa, kita tambahkan...jangan dah sakit macam saya baru nak amek vitamin...hehehe..tapi saya dah tobat sekarang, InsyaAllah saya akan teruskan...dan anak, adik beradik, kawan2, mak abah saya pun dah mula makan...




Tengok gambar , aku yang dulu...bukanlah yang sekarang... huhu



Dulu...Dulu...Dulu...





sekarang....sekarang....sekarang





Pen merah, pen biru....shaklee i <3 u   :D :D :D




Alhamdulillah kesihatan adalah rezeki Allah yang tak ternilai berbanding harta yang kita miliki   :D

No comments:

Post a Comment